Crestron DigitalMedia™ toont nu elke gewenste inhoud op elke gewenste locatie via netwerk-, alles-in-één-, point-to-point- en standalone-oplossingen

jun 05, 2018

De uitgebreide DM®-productreeks heeft het grootste aanbod aan connectiviteits- en switchmogelijkheden in de sector voor presentaties in vergaderruimten, bedrijfsberichten, digitale borden, videowanden, actief leren, en coördinatie en controle

Las Vegas (VS) – 5 juni 2018 – Op InfoComm 2018 zal Crestron, een toonaangevende leverancier van commerciële AV- en vergaderruimtetechnologie, demonstreren hoe de DigitalMedia-productreeks elke gewenste inhoud op elke gewenste locatie weergeeft via het grootste aanbod aan connectiviteits- en switchmogelijkheden in de sector voor presentaties in vergaderruimten, bedrijfsberichten, digitale borden, videowanden, actief leren, en coördinatie en controle Klanten kunnen kiezen uit netwerk-, alles-in-één-, point-to-point- en standalone-oplossingen naar gelang hun specifieke behoeften. Een demonstratie van deze productreeks is te zien bij Crestron-stand 2562.

“DM is het meest complete platform voor het verzenden en distribueren van AV”, aldus Andrew Ludke, Director, Technology Management bij Crestron. “Of je nu beschikt over één ruimte, duizenden ruimten, een heel gebouw, een campus of locaties over de hele wereld, DM biedt de perfecte oplossing om zuivere high-definition-AV weer te geven op elk display, elke laptop en elk mobiele apparaat.”

Netwerk
        De DM NVX-serie biedt veilige overdracht van 4K60-, 4:4:4- en HDR-video via de bestaande 1-Gb netwerkinfrastructuur, met maximale flexibiliteit en onbeperkte schaalbaarheid. DM NVX-producten bieden ook USB 2.0-routering, ingebouwde DSP en alles-in-één codering/decodering, en dat allemaal voor een prijs die vergelijkbaar is met die van concurrerende producten die niet veilig zijn en minder functionaliteit bieden.

Alles-in-één
        De industriestandaard 4K DigitalMedia-presentatiesystemen uit de DMPS3-serie bieden alles wat nodig is om de best mogelijke 4K-presentaties te geven. De DMPS3-4K-350 en DMPS3-4K-250 zijn nu voorzien van ingebouwde AirMedia® 2.0-technologie en bieden de snelste, gemakkelijkste, veiligste en effectiefst te beheren draadloze presentatievoorziening.

Point-to-point
        DM Lite is een nieuw ecosysteem van eenvoudige, verwisselbare video-extenders die een optimale combinatie van lage kosten, uitstekende prestaties, flexibele vormgeving en ruime keuze bieden. De eenvoudig te implementeren DM Lite-producten zijn verkrijgbaar voor montage in enkelvoudige kabeldozen en als standalone-uitvoering. Ze zijn ideaal voor point-to-point- en kleine auto-switching-toepassingen. Ze kunnen 1080p-signalen over 70 m en 4K 60 4:2:0-signalen over 40 m transporteren via een CAT5e-kabel.

Standalone
        De volledig schaalbare en modulaire DM-matrixswitchers combineren koper-, glasvezel- en streamingtechnologieën in één chassis en zijn daardoor geschikt voor elke combinatie van digitale en analoge bronnen. De nieuwe productreeks van DM 4KZ I/O-kaarten, zenders en ontvangers biedt 4K60, 4:4:4 en HDR via HDBaseT met behulp van hetzelfde DM-switcherchassis en dezelfde DM-kabels.

Beveiliging op enterpriseniveau
        Alles wat via het netwerk loopt moet veilig zijn. IT-beheerders moeten weten wie en wat zich in het netwerk bevindt. DM NVX biedt netwerkbeveiliging op productniveau door middel van 802.1x-verificatie, AES-encryptie en Active Directory®.

Meer informatie
        Crestron demonstreert de complete DM-productreeks samen met zijn andere oplossingen voor de uitdagingen van de moderne werkplek bij stand C2562 op InfoComm 2018 (6–8 juni 2018) in Las Vegas.

-einde-

Noot voor de redactie:

Over Crestron
        Bij Crestron bouwen we de technologie die alle technologie integreert. Dankzij onze automatiserings- en bedieningsoplossingen voor woningen en gebouwen kunnen mensen met een enkele druk op de knop hun volledige omgeving bedienen. Wij integreren audiovisuele systemen, verlichting, gordijnen, zonweringen, beveiliging, BMS-systemen, verwarming, ventilatie en airco voor meer comfort, gemak en veiligheid. Al onze producten zijn ontworpen en gebouwd om als een enkel systeem samen te werken, zodat u alles via een uniform platform kunt bewaken, beheren en bedienen.

Onze producten worden op de markt gebracht middels meer dan 90 volledig bemande kantoren, die zich 365 dagen per jaar, 24x7, wereldwijd bezighouden met verkoop, technische ondersteuning en trainingen. Naast het wereldhoofdkantoor in Rockleigh, New Jersey, heeft Crestron verkoop- en ondersteuningskantoren in heel Noord- en Zuid-Amerika, Canada, Europa, Azië en Australië. Ontdek de wereld van Crestron op www.crestron.eu.

Alle merknamen, productnamen en handelsmerken zijn eigendom van hun respectieve eigenaren. In dit document worden mogelijk handelsmerken, geregistreerde handelsmerken en handelsnamen gebruikt om te verwijzen naar de entiteiten die de merken en namen opeisen, of naar hun producten. Crestron wijst elk eigendomsbelang in andere dan de eigen merken en namen af. Crestron is niet verantwoordelijk voor fouten in tekst of foto's. ©2018 Crestron Electronics, Inc.

Neem voor meer informatie contact op met:

Petra van Meeuwen                            of                     Emily McKay
        Cobham, Surrey                                                         Cobham, Surrey

Tel.: +44 (0)845 873 8787

Volg ons op Facebook®, Twitter® en LinkedIn® voor het laatste nieuws, extra informatie en productupdates. Lees meer op: www.crestron.eu.